bekkestua.org

VI KAN JO IKKJI SKREM BORT KUNDAN HELLER!

Overtar for Anton Sport Mote. Etter mange år på Bekkestua har Anton Sport Mote fått nye eiere. Den nye daglige lederen, Vibeke Ebbesen, er utdannet grafisk designer, og har jobbet med mote i mer enn 14 år. Hun gleder seg til å komme skikkelig i gang. – Ja, vi har bare vært her i drøye to måneder. Ikke veldig lenge. Men lenge nok til å registrere at folk her på Bekkestua virker fantastisk hyggelige. Bare velvilje og positiv nysgjerrighet å spore. I løpet av sommeren skal vi ha kommet langt. Butikken vil fremstå i «ny drakt» i august. Ny drakt? […]

Overtar for Anton Sport Mote.

Etter mange år på Bekkestua har Anton Sport Mote fått nye eiere. Den nye daglige lederen, Vibeke Ebbesen, er utdannet grafisk designer, og har jobbet med mote i mer enn 14 år. Hun gleder seg til å komme skikkelig i gang.

– Ja, vi har bare vært her i drøye to måneder. Ikke veldig lenge. Men lenge nok til å registrere at folk her på Bekkestua virker fantastisk hyggelige. Bare velvilje og positiv nysgjerrighet å spore. I løpet av sommeren skal vi ha kommet langt. Butikken vil fremstå i «ny drakt» i august.

Ny drakt?

– Ja. Vi skal jo pusse opp. Og da vil nok min bakgrunn som grafisk designer komme til syne. Jeg er opptatt av det klassiske, stilrene. Det kommer helt sikkert til å bli reflektert i de «nye» lokalene. Men vi skal beholde den lune atmosfæren som har preget butikken i så mange år. Det er viktig for oss at kunder som har handlet hos Anton Sport Mote i en årrekke, fortsatt føler seg hjemme. Selv om lokalene får en litt mer moderne look, og butikken får nytt navn.

Nytt navn?

– Ja. Vi skal ha nytt navn. Jeg kan ikke si så mye om det nå. Rett og slett fordi vi ikke har bestemt oss ennå. Navnet er viktig. Det skal være lett å huske. Stå litt ut. Og så må det harmonere med den butikken vi ønsker å skape. Gi riktige signaler, for å si det slik.

Hva med utvalget? Sofistikert? Trendy?

– Det vil nok til en viss grad gjenspeile vår egen smak. Stilrent, klassisk. Det er imidlertid viktig å understreke at vi beholder alle merkene som kundene er vant til å få her. Men det kan nok tenkes at vi velger litt flere varianter. Det blir for øvrig nettbutikk også. Så vi har nok å stå i med for tiden.

Tøff konkurranse på Bekkestua?

– Jeg ser det egentlig ikke på den måten. Bekkestua er ingen storby. Her er det alle muligheter for samarbeid, slik at totaltilbudet for kundene blir best mulig. Da kommer det jo flere av dem. Vi må arbeide «i lag», som vi sier der jeg kommer fra.

Sier Vibeke Ebbesen, som er født og oppvokst på Toft, like utenfor Brønnøysund. Og legger til, med et smil.

– Dæ ska bi ein fin butikk. Men ikkji førr fin. Vi kan jo ikkji skrem bort kundan heller!

Share the Post:

Related Posts

Ole Paus på Bekkestua

OLE PAUS BODDE EN PERIODE PÅ BEKKESTUA. DA HAN HOLDT KONSERT PÅ BEKKSTUA TORG I JULEN 2017, BA VI KNUT HARLEM FORTELLE OM SITT FORHOLD TIL OLE PAUS. DET BLE EN FIN OG PERSONLIG ARTIKKEL.

Read More

STABÆK. ALLTID. UANSETT.

LØRDAG 30. SEPTEMBER. Høst i luften. Dugg i gresset. Det er duket for kamp på Nadderud. Mot «byrivalen» Vålerenga. Vest mot Øst. Toni Ordinas mot Ronny Deila. En livsviktig kamp. En kamp som definerer resten av sesongen. Vinner Stabæk, er vi 6 poeng foran Enga og på rimelig trygg grunn. Taper vi, ligger vi bak dem, på dårligere målforskjell. Himmel. Eller helvete. Det er sånn vi har det, vi som er litt over gjennomsnittet opptatt av fotball, og i tillegg har blaatt blod i årene. Kampen skal starte kl 18.00. Men forberedelsene starter mye tidligere. På stampuben Onkel Blaa. […]

Read More

Join Our Newsletter